بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

باران زندگی

نظرات (36)

مامان باران
15 اردیبهشت 92 0:20
عــــــــــــــــاشقتم

عاشق خودم یا خرابکاریام
رویا مامان باران
15 اردیبهشت 92 0:34
ماشاالله به این باران خانووم

راستی خودتون رو برای از این بدتر هم آماده کنید

همه باران ها نازن


مرسی.. تشکر از لطف و حضورتون
جدی میگید؟؟؟ خدا به دادمون برسه...

چرا آدرس وبلاگتون رو وارد نکردید که بیایم ببینیم؟


عمه زهره
15 اردیبهشت 92 11:28
آخه باهد بدونم وساهلمون کجاست باباهیی میدونی که دیگه باهد دخمله خوب خونه باشم ... باهد به مامانم کمک کنم بوخودا.... امضاء بالان


جالب بود... خدا به وسایل و جاشون رحم کنه
مامان ماهان
15 اردیبهشت 92 12:49
خانمي حالا كجاشو ديدي....مي دونم باران جان ميخواست برا روز مادر برا شما كار تراشي كنه كه خداي نكرده حوصلتون سر نره!!!!!!مگه نه باراني جونمممممممممممم

کارتراشی؟؟؟ چه جورم
تازه کاره ولی تا دلتون بخواد حرفه ایه
مانلی مادر باران
15 اردیبهشت 92 14:59
قربونش برم چی میخونی اینطوری رفتی توش ، فکر کنم سرعت عملشم زیاده تو خرابکاری

تشخیصتون کاملاً درسته
مامان مریم
15 اردیبهشت 92 15:09
فک کنم عشقی که بچه ها به کشو دارن به هیچ اسباب بازیی ندارن...قربون این باران کوچولو بشم که به شیطونی افتاده...میبوسمت عزیزم

مرسی
پس حالا حالاها بازی داریم با دخترمون؟؟؟
الناز و حسین و باران
15 اردیبهشت 92 16:28
ای جانم قربونت برم توپولی.باران من هم از این کمکها میکند بسیار در حد المپیک کمک ایشون به کابینت ها هم رسیده.

مرسی خاله
کابینت؟؟؟ پس کارمون در اومده
الناز و حسین و باران
15 اردیبهشت 92 16:33
راستی متنی که در مورد روز پدر نوشته بودید خیلی قشنگ بود اشکمون در اومد .خدا همه پدر ها رو به خصوص بابای نی نی ها رو نگه داره
مامان آرشيدا قند عسل
16 اردیبهشت 92 8:41
بوسسسسسسسس شيطون خرابكار حالا بگو ببينم اين دسته گلهالي خوشگلي رو كه به آب ميدي بابا ميذاره تو گلدون يا مامان!!!!!!!


دنبال کشف حقایقید؟؟؟
نمیتونید از زیر زبون بارانی به این راحتیا حرف بکشید
مامان ماهان
16 اردیبهشت 92 11:13
حتما بابايي باراني جونمي كه اينطوري كيفشو بردي !!!نههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟من بلاخره كه دستم به ماماني باران جون ميرسه...تلافي كنه انشالله باران و مامانش براتون..بعدشم برا چي نا اميد كننده خيلي ام خوب بود برا اينكه سال قبل همه شو شوها تو يه اقدام غافلگيرانه برا همسريجوناشون ماشين شاسي بلند گرفته بودند بعدشم ما كه نديد بديد نيستيم

مرد یعنی ساده و بی ادعا
مرد یعنی بیخیال هدیه ها
مرد یعنی فارغ از روز پدر
انتظاری نیست از زن، پس نخر
مامان ماهان
16 اردیبهشت 92 12:57
اي ول يه گزينه ديگه برا خريد ليست روز مرد با اين شعر ناااااااااااااااااااابتون اضافه شد...مكسسسسسسسسسسسسي

دانی که چرا هدیه یک مرد چنین است؟
آخر نه حسود و نه دو چشمش پی این است
چشمش به خود و دست توانای وجودش
احسنت به مرد و همه دنیای درونش
آزاد و رهاییم ز افکار پریشان
یک مرد نیازش نبود هدیه نسوان
مامان باران طلا
16 اردیبهشت 92 14:35
عزیز دلم چه کرررررررررررررررررررررررررردی؟؟؟ ناز گل خاله تا بهت چیزی نمی گن بریز و بپاش و حالشو ببر

خاله؟؟؟ آموزشش میدی؟؟؟ ما درخواست کمک کردیم، اونوقت شما...
خاله برومند
17 اردیبهشت 92 0:45
عشقم نفسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم قربون کار خرابیاششششششششششششششششششششششششششش

چه عجب؟؟؟ رسیدن بخیر
بنازم عکس بارانی رو، که خالش رو وادار به گذاشتن کامنت کرده
مامان ماهان
17 اردیبهشت 92 10:06
هااااااااااااااااااااااا شما از اون زرنگايين اگه اين شعر واسه بابايي باران جونه ،،چون پيش بيني كردين هديه روز مرد و پدر ندارين دل خودتونو خنك ميكنينااااااااانههههههه؟؟//

ایشالله برسه به نیازمندان عالم
ما که بخیل نیستیم

علامه كوچولو
17 اردیبهشت 92 11:46
اي جاااااااااااااااانم باران در يك نگاه


مرسی خاله
مامان ماهان
17 اردیبهشت 92 11:53
يعني شما كادو نميخواااااااااااااااين ديگه،،مامان باران داااااااااااااااري كه؟؟؟براشون كادو نگيرين ،،ببينن كه نميشه با خانومااااااااااااااااااا چپ افتاد،،بااااااااشه مامان باران مهربون

حالا شما چه اصراری دارید که نظرتون رو به خانم من القاء کنید؟؟؟
خاله شیما
17 اردیبهشت 92 12:26
الهی فدات شه خاله، قربون کنجکاویات
خرابکاری نیست که ! اینا کنجکاوی، بارانم قراره نابغه بشه،نابغه

اُاُاُ. آخه کنجکاویاش هزینه داره
نمیشه یه مدل دیگه کنجکاوی کنه؟؟؟
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 13:16
سلام ،،منظورتون چي بود؟؟ تو رو خدا بگين اصلاح كنم،،من اينجوري نيستما؟؟
بعدشم اگه منظورتون پست آخري ،،بنابر درخواست بود كه يكي از دوستان اداريم خواسته بود..برا همكاراي ديگه.

منظورم پست آخر بود
دیدنش توی وبلاگ ماهان برام عجیب بود
همین
البته ظاهراً مورد استقبال دوستانتون قرار گرفت
پس لابد ایرادی نداره... شایدم من اشتباه میکنم
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 13:51
خداااااااااااااااااااااااااااااااااايا امروز همه با من قهلللللللللللللللللللللللللللن
من چيكاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار كنم..........................................................باران جون به دادم برررررررررررس،شما چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بارانی اهل قهر نیست
مخصوصاً با ماهانی
خوشحالیم که دوستی مثل شما داریم
الناز و حسین و باران
18 اردیبهشت 92 18:40
دوست جونیا سلام .سه پست اول وبلاگ باران من ثابت هستند شاید شما پستهای جدید را ندیدید و فکر میکنید که من پست جدید نگذاشتم .به هر حال از توجهتون به وبلاگ باران ممنونم .الان باران یه ذره مریض ایشالله سعی میکنم تند تند بیام .

خوب شد گفتید... مرسی
آخی نازی... ایشالله همه بلاها از بارانی زوده زود، دور شه
خاله افروز
19 اردیبهشت 92 0:59
عزیییییییزم قربون فوضولی هاش بشه خاله افروز
یه مااااااچ آبدار روی لپای تپل باراااااان جون

خدا نکنه خاله
مــــــــرســــــــــی
بارانی هم بوس
مامان ماهان
19 اردیبهشت 92 9:44
سلام باران جونم و مامان باباي عزيز..ما كه دوستامونو الكي از دست نمي ديم ،،يه اصلاحيه زدم تو پست جديد..(خاطرتون خيلي عزيزه)
_(▒)(▒)_______███☼████___(░)(░)
(▒)(▓)(▒)__ ███__ ██████ (░)(▒)(░)
_(▒)(▒)___██____███▒████ (░)(░)
_________██____███▒▒▄▒
__________██____█▒▒▒▒▒▒
___________██____ █▒▒▒♥__(░)(▒)
____________██_____▒▒___(▒)(█)(░)
____________ ██____▒▒_____(░)(▒)
_____________██__▓▓▒▓______█
________█✯ _██ ▓▓▓▒▒▒▓____█_█
_(░)(░)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓▓__ █▀
(░)(▒)(░)______▓▓_▓▓▓▓▓▓___█
_(░)(░)_____ _▓▓_▓▓▓▓▓_____ █
___________ ▓▓__▓▓▓▓_▓____▒░
__________ ▓▓__▓▓▓▓___▓__▓▒
_________ ▓▓___███❋█__▓▓_
________▒▒__ ♥▒▒♥▒▒♥▒
_______░___ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
__________ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
________♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥
______ ♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒
_______________▓▓ ▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(▓)(▒)_______▓▓__▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓__ ▓▓
_______________▓▓__▓▓
_______________▓▓ ▓▓
_______________▓▓▓
______████████▓
_______█☼█___██____(░)(░)
______███____ ██__ (░)(▒)(░)
______█_______██____(░)(░)
______________█☼█

______________█▀██▄
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتتم و منتظر حضورتون....

مرسی
الناز و حسین و باران
20 اردیبهشت 92 18:16
سلام به مامان و بابای باران .کجایین پس ؟حالا کی تنبل ؟امیدوارم که حالتون خوب باشه و مشکلی نباشه.

پوزش
مامان ماهان
21 اردیبهشت 92 10:29
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهاي باران خانوم،،خانوم خانوما بلاخره آهتون دامنمونو گرفت و ماهاني زد سرمو شكوند ...الان سرم درد ميكنه خاله جوووووووووووون،،راستي خاله شمام از اين كارا بلديييييييييييييينواي واي واي من حرفمو پس گرفتم..الان مامان خانومي و آقاي بابايي ميان حساب منو ميرسن خاله من فرااااااااااااااااار

باران: خاله جون چی شده؟؟؟
باز این ماهانی دعواتون کرده
خودم بعداً که بزرگتر شم حق شما رو از همه مردا میگیرم
بوس
مامان ماهان
21 اردیبهشت 92 12:09
الهيييييييييييييييييييييييييييي نميرم ببينم روزي رو كه اين بلا سر خودتون اومده و من غرق كيف و شاديم،،آقاي پدري من كه مي دونم كار خودتونه و ماماني باران جون اينجوري دلش خنك نميشه ،
،خوشتون اومده بلاخره يه نيمچه مردي پيدا شده حق نداشتتونو گرفته ديگه نه؟؟؟اين باران نازي كه ميخواد بزرگ بشه خودم ميكشم زير بال و پرم همه چيم يادش ميدم ،،سر شكستن كه هيچ ..دست و بالتونم ميشكنه حالا ببين كي گفتم.....

سر شکستن که چیزی نیست اینقدر بزرگش کردین
آدم دلش نشکنه
البته من کار ماهانی رو تایید نمیکنم
ولی نمیتونم احساسم رو در قالب ابیاتی چند بیان نکنم
به هر حال این حق طبیعی هر کودکیه که گاهی پدر مادرش رو ادب کنه
ولی بارانی که بچه نیست... دیگه بزرگ شده
مامان ماهان
21 اردیبهشت 92 12:27
فردا آن ميشود كه انتظار ميرود...انتظار اينست ..دست بوسي مادر و احساس ندامت.... شما گردن نگيرين تشويقاتونو[hr]
علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 20:48
سلااااااااااام
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید
عیدتان مبارک

همچنین... عید شما هم مبارک
الناز و حسین و باران
23 اردیبهشت 92 0:04
شما کجاییییییییییییین؟ باران ما چه طورهههههههههههه؟ خودتون خوبینننننننننننن؟ کسی صدای منو میشنوه؟

مرسی همه خوبیم
فقط کمی وقت کمتری برای آپدیت وبلاگ داریم که در اسرع وقت جبران میکنیم
تشکر از توجهات خاصه شما
مانلی مادر باران
24 اردیبهشت 92 15:21
سلام دلمون برا دخملمون تنگ شده پس کی آپ میکنین

سلام. تشکر از محبتتون
بزودی آپ میکنیم
الناز و حسین و باران
25 اردیبهشت 92 1:26
مامان و بابای باران من کم کم دارم نگران میشم.خ.بین ؟باران ناز نازی من خوبه؟

ما هستیم
خوبه خوبه خوب
بزودی بر میگردیم
مرسی که جویای احوالمون هستید
عاشق باران
26 اردیبهشت 92 0:26
چیکار کردی باران زندگی؟؟؟؟
اون عکست که به دوربین زل زدی خیلی جالبه ها...
چقدر چیزی توی این کشو پیدا میشه... این هممممممممممه...

خونمون بازرس اومده
همه به جای خود که کاراگاه بارانی از بخش نی نی نت در حال تفتیش اجناس کشوییه
این یه کشوی جادوییه خاله
علامه كوچولو
26 اردیبهشت 92 8:40
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند:

” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید

چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند

و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد

در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه

درکعبه و حول آن جمع می شوند

و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید:

ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید …

آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است

که روزه داران ماه رجب را بیامرزی .

خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم

و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود

در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد

اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا

محتاج به دعای شماییم
تشکر
مامان آرشيدا قند عسل
28 اردیبهشت 92 12:20
ميگم هان فكر نمي كنيد بايد آپ كنيد ما بدانيم دخترمان چه مي كند آقا ما دلمان تنگ شده است.
آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 11:55
آهاي بعضـــــــــــــــــــــياكجائيـــــــــــــــــــــــــد ،بياييد و سرافرازي بانوان اين مرز و بوم رو ببينيد خداي من اين باراني ام چن وقته نيس پس من با كي كل كل كنم
مانلی مادر باران
1 خرداد 92 23:21
به علت گرانی ، بانک مرکزی به مناسبت روز مرد
کارتهای آفرین ، صدآفرین ، هزارو سیصد آفرین ، همسر خوب ونازنین چاپ کرد !

پیشاپیش روزتون مبارک


مــــــــرسی
بهناز
28 خرداد 92 19:18
وای خدا این دخمل چه نازه عزیز دلم