بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

باران زندگی

نظرات (29)

عمه زهره
5 مرداد 92 21:47
چرا منو تو آمپاس شدید قرار میدین آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان آرشيدا قند عسل
6 مرداد 92 10:31
دلتون اومد دختر به اين گلي آخه اين چه كاريه چه تشابهيه من كه هيچ وجه تشابهي نمي بينم خاله جون تو بي خيال بوس براي تو حالا يه كمي اون دندونها اون حالت چهره فقط حالت هاننننن!!!
خاله برومند
6 مرداد 92 15:48
جیگرم یکم شبیه شدهاااااااا
مامان عرفان - نگار
7 مرداد 92 9:39
نه بابا اين كجا و آن كجا . دخمل به اين نازي
مامان عرفان - نگار
7 مرداد 92 9:42
مطمئنم اگه زبون داشت ميگفت آخه يك چيزي را باهام مقايسه كنيد كه در حد و اندازه ام باشه . اين نره غول چيه آخه ؟؟ شباهت كه عمراً ندارن ولي تفاوت فراوان دارند و اي كساني كه ميگن شبيهه : چشمها را بايد شست .
مانلی مادر باران
7 مرداد 92 16:21
اخه دخمل به این نازی راستی تولدش مبارک انشالا همیشه زیر سایه پدر و مادر گلش شاد و سلامت باشه
مامان مریم
7 مرداد 92 17:38
باران کجا این کجا.. خودم قربون موش شدنش بشم که اینقد ماه شده
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:16
آدمو میزارین تو آمپاس شدید که لوغوز کنه بگه آرررررررررررررررره،،هست اونم چه جورش،من سر حرفم شده دو تا کلیمو میفروشم ثابت میکنم که هست...راستی منم از اونا که این دو تا دیدن خوششون اومده میییییییییییییخوااااااااااااااام
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:19
چه مرواردیای خوشگلی خدددددددددددددددددا دندونای این شیره نر غوله رو نمیگما ،،باران جونمو میگم
آیسان مامان ماهان
17 مرداد 92 10:46
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود پیشاپیش عید تان مبارک،،التماس دعا
مامان مریم
21 مرداد 92 16:23
دیر شارژ میشین زود باطری تموم میکنینا باز کجایین؟
آیسان مامان ماهان
26 مرداد 92 12:22
سلام بارانی جونم،خوبی عزیزم،،نکنه آقا شیره شکمو خردتت که نیستی ها اگه آره یه ندا بده من و ماهان مییایم دندوناشو یکی یکی بکشیم و شکمشو پاره کنیم و نجاتت بدیم..پ کجایی عزیزم آپ نمیشی
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 10:36
بارانیم سلام خاله ،،اومدم مخصوص دعوتت کنم بیای وب ماهان براش شعر گفتمکه پزمو به این مامان خانوم بدی
مامان باران طلا
6 شهریور 92 11:22
شما به تولد دعوت شدید لطفا زود تشریف بیارید
آیسان مامان ماهان
9 شهریور 92 12:27
سلام،، فک کنم بعضیاااااااااااااااااااا نت رو میزارن تو گاو صندوق و سالی یکی دوبار بهش سر میزنن
مامان مریم
16 شهریور 92 11:54
روزت مبارک بارانم
آیسان مامان ماهان
16 شهریور 92 12:58
تولد حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر به گل دخملمون و مامان خانوم مهربون مبارک
نرگس مامان باران
18 شهریور 92 19:00
دختر گلم روزت مبارک
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 10:51
ووووووووووووووووووووووووووووای خدای من چه تولدی بوده و ما خبر نداشتیم،،چرا بعضا خبرمون نکردن
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 11:00
باران جونم تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااارک عزیز دللللللللللللللللللللللللللم
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 11:02
از شکل و قیافه و عکسش((این کیکه )) معلومه حسابی خوشمزه بوده هاااااااااااااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 11:02
مناسبتم که با پای خودش مییاد یه پست نمیزارین
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 11:03
جمعتون پایدار،خوشبختیتون برقراریکی بیاد یه پست بزاره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
31 شهریور 92 11:03
بعضیا نبودن برا پسملی شعر سروده بودیم
الناز و حسین و باران
10 مهر 92 17:46
سلام باران توپولو خوبی ؟من برگشتم اخه این چه عکسی دندون طلا ی خوشگل. به من سر بزن من اومددددددددددددم
مامان مریم
17 مهر 92 16:24
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند! باران قشنگم روزت مبارک
آیسان مامان ماهان
25 مهر 92 11:32
هر عید تو را غرق صفا میخواهم.. هر روز تو را کامروا میخواهم... از بهر تو و هر که تو را دارد دوست... آرامش خاطر از خدا می خواهم... عیدتون مباااااااااااااااااارک..
زهرازری
26 آذر 92 0:34
وااااااااااااااااای خدا نکنه باران به این نازی اون اژدهای وحشتناک کجاش به به این فرشته شباهت داره؟ والا من که ۲۴ سالمه ازش میترسم نمیدونم بچه ها چه حسی دارن بهش؟ راستی زین پس منو بیشتر اینجا می بینین. شمام دوس داشتین بهم سر بزنین. البته من هنوز مامان نشدم می بینمتون