بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

باران زندگی

اجازه؟؟؟

1391/9/19 10:10
نویسنده : بابایی
313 بازدید
اشتراک گذاری

اجازه؟؟؟

نوبته منه niniweblog.com. املوز من میخوام با سُماها حلف بزنم. به قول ساعِل: منم اون نی نی بالانی، که از این قصه اِملوز، مثِ بالون میبالهniniweblog.com.

جونم بلاتون بگه که املوز نوبته واکسنم بودniniweblog.com. با سُماهام... سُما تا حالا واکسن زدین؟ اصلنم نمیدونین سه دلدی داله.

صبح مامانی مث همیسه از لالا بیدالم کَلد و بهم سیر دادniniweblog.comبعدسم آمادم کَلدniniweblog.com که بلیم بیلون. منو باسین فک میکلدم میخوایم بلیم پالکniniweblog.comیا سایدم خونه مامان جونم اینا... ببخسید یه لحظه کال واجب دالمniniweblog.com... آله میگفتم ولی از سُما سِه پنهون منو بُلدن بهداستniniweblog.com. گفتم لابد میخوان وزنم کنن ببین تپلی تر سُدم یا نهniniweblog.com  ولی... یهویی دیدم یه خانومی که نمیسناختمس اومد سمتم. یه سیز بالیک و دلازی هم تو دستس بود. بعد... ببخسید میسِه سُما سِسماتون لو ببندین؟؟؟niniweblog.comآخniniweblog.comآی niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com کـــُــمــــکniniweblog.com...

 

 niniweblog.com الان این سِکلی سُدم niniweblog.com. خدای من این دیگه سی بود؟ سه دلدی داست. هنوزم که دالم اینو بلاتون مینویسم دلد داله. اونجا مامانم و مامان جونم هم خیلی غصه خولدن. فک کنم اونا هم فهمیدن که این واکسنه بد، همس منو گلیه داد.

میگن که این بدِ بدِ بد که منو دلد داست، بلام خوبه ولی من اصلنم دوستس ندالم و نمیخوامس... آقا مگه زوله؟ من دیگه نمیلم بهداست... نمیلم نمیلم نمیلم. بـــــــــــــــــــــــــــــد. الهی دلد و بلام بخوله تو سر بهداست و واکسناس.

وقتی بلگستیم خونه من همس گِلیِه میکلدم و هی غُل میزدم.

بعدس، مامانی اینجولی niniweblog.com، بابایی اینجولی niniweblog.comو یقیه هم، هل کی یه جولی، خواستن آلومم کنن niniweblog.com. ولی کیه که ندونه:

دلده واکسنی کسیدم که مپُلس         زخم واکسنی لو پامه که مبین

١٩/٠٩/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی
19 آذر 91 14:32
جون دلم این دفعه خیلی بچه خوبی بودیا، معلومه شوخمله صبـــــــــــــــــوری دارم

ما اینیم دیگه مامانی

amme
20 آذر 91 14:24
عزیزم چه خوب برامون تعریف کردی ،، درد و بلات تو جونم عمه

خدا نکنه عمه... من خودم بلدم

ninipics
24 آذر 91 12:47
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com
عاشق باران
25 آذر 91 17:27
آخ آخ دلم خون شد باران کوچولو

خدا نکنه خاله... کار خوبی کردین به من سر زدین. مرسی

مامان درسا
28 آذر 91 1:58
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
ماهان
25 اردیبهشت 92 8:51
عجيجم بالاني ناجنينم،،ببخسين كه دلدتون اومده عسقم ،خوب بلا خاطل خودتونه ديقه كه زودتل بزلگ بسين جوجوي من
حالا اگه تونستين بخونينش

شما هم بعله؟؟؟
ما رو باش رو دیوار کی یادگاری مینویسیم
شما که خودتون استادین خاله
مـــــــــــــــرسی