بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

باران زندگی

نظرات (6)

مامان مریم
7 بهمن 91 10:06
به به چه دخملی ناز و تمیز و مرتبی یه بوس گنده از طرف من

خاله جون منم بوس
تازه خاله کجاشو دیدین...
من تو کارای خونه به مامانمم کمک میکنم
خاله ی آبنبات (عاشق باران )
7 بهمن 91 21:47
وای خدا چه خوشگل شدی با اون لباس توت فرنگی و لبخند قشنگت باران خانم

خاله بیشتر از این منو شرمنده نکن.
مــــــــــرســــــــی
خاله! آبنبات... کِی میاد؟؟؟
الناز و باران و حسین
9 بهمن 91 3:17
عسل کچل خوشگل باران منم کچل بود ولی مودر آورد تو هم در میاری غصه نخور اون موقع حتی از الان هم خوشگلتر میشی


وای خاله چقدر بهم روحیه دادی
پس به مامان بابام بگم که اینقدر غصه سر کچل منو نخورن

خاله ی آبنبات
11 بهمن 91 16:06
فقط خدا می دونه خاله جون
اما به حساب علم بشری تقریبا چهل روز دیگه مونده
براش دعا کن باشه؟

خدایا! من خودم کوچولوام. دلم پاکه. هیچی توش نیست به جزء شیر... آرزو میکنم آبنبات جونم صحیح و سالم سلامت به دنیا بیاد... آمـــیــــــن
مامان مریم
14 بهمن 91 11:07
بابایی هر روز میایم اینجا باران خوشگله رو میبینیم و منتظر عکسای جدید و خاطرات قشنگش هستیم...

مــــرســــی
ما هم به همین اظهار لطف شما دلخوشیم
برای ما و باران افتخارِ که دوستانی مثل شما و مهتاب داریم
مانلی مادر باران
13 اسفند 91 15:10
ماشالا باران خانم توت فرنگی چقدر ناز شدی

مـــــــــرســـــــــی خــــــــالـــــــــه