بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

باران زندگی

نظرات (85)

مامان باران زندگی
2 خرداد 92 18:02
پــــــــــــــدر که میشوی سراپای وجودت بوی مــــــــــرد می دهد... دست هایت می شود به وسعت زندگــــــــــی...و با وجود خستگی های همیشه ات آغوشت می شود پـنـــــــاه هر چه درد...! مرد من تمامی عشــــقم را در گلدانی می کارم و میسپارمش به بـــــــــاران دستهایت...
برای مــــــــــــــردی که پـــــــــــــــــــــــدر شد

"روزت مبارک"



فوق العادست
فقط کافیه دست به قلم ببری
اون وقت دیگه تمومه
مــــرســـــــی
علامه کوچولو
2 خرداد 92 18:22
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند»
روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک

تشکر
به شما و همسر بزرگوارتون هم تبریک میگیم
مامان مریم
2 خرداد 92 19:04
ما که آخر نامردییم...
حالا از اینا بگذریم...با اینهمه مظلوم نمایی کادو چی گرفتین؟؟

شما از خیلیا مردترید
همش مظلوم نمایی نبود ها
یه ذرش واقع نمایی بود
یه تی شرت و یه دونه اودکلن


مامان باران طلا
2 خرداد 92 22:59
روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست …
روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته …
و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه …
روز موجودی با محبت به نام پدر ..
روزتون مبارک بابای مهربون باران جونی

وای چه جملات زیبایی
کی بره این همه راهو
تشکر از لطفتون
مانلی مادر باران
3 خرداد 92 8:29
بابای نمونه ی نو بهاری چون باران روزتون مبارك دلتون شاد و كانون خانوادتون گرم و صميمی باد ، شما زود قضاوت كرديد از دو روز پيش مطلبی آماده كردم و به آينده يعنی10‏/30 امروز ارسال كردم مگه ميشه بزرگترين مرد زندگيم ناديده گرفته بشه و بخاطر اينكه تعداد پدرهایی كه وبم را ميخوانن اندك است در وب خودشون بهشون تبريك گفتم از جمله شما كه ديشب همين كامنتو فرستادم ولی الان ديدم نرسيده 

تشکر از تبریکتون
الان میام چک میکنم
مامان آرشيدا قند عسل
4 خرداد 92 8:35
روزتون مبارك اميدوارم سايه تون هميشه بالاي سر خانواده باشه و به شادي در كنار هم زندگي كنيد.

درود و تشکر بیکران
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 9:27
سلام و تشكر از حضورتون ....آخــــــــــــي چه شعر نااااااااابي انصافا،،دست خوش حالا كه شما اين همه زحمت كشيدي ..بايد بخاطر شما يه كاريش بكنيم ..ولي خداييش تا اين لحضه...نوچ .چقدر با حال بود شعره...دمتون گرم بابا شاااااااااااعراااا........

پنجشنبه
شروع یه متن با این مضمون:
سخت است در این روزگاران مرد باشی
-------
بعد یه سرچ کردم دیدم با چنین مضمونی شعر هست
این بود که دیگه از خودم ننوشتم
-------
اکثر مطالبی که میذارم از خودمه
اما این یکی نه
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 9:31
شما اين همه عارف و عاشق و شاعريد..چيزي برا سالگرد ازدواج يا حداقل مطلب خوشگل از طرف زن به همسري جون نداريد.....آخه من بشدت پشيمان و نادم شدم خوب با اين ارشاداي شما و البته شعر ناااااااااااااااااااااااااااااااب و زيباااااااااااااااااتون...

چه جالب
شعر درخواستی:
مامان ماهانم
کنون پشیمانم
به جای یک کادو
بیا بگیر جانم

آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 9:32
راستي چرا همش طفره ميرين..اون از روز زن اينم روز مرد.............كادوووووووووووووووووووو چي بود؟؟؟؟اگه راس ميگين خوب معلومه كه گزينه 1 و 2 و4 و6 رو برگزار كردين

ایها الناس:
یه تی شرت
یه اودکلن
--------
امسال بار جوراب رو دزدان دریایی سومالی دزدیدن. نرسید ایران
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 11:32
اي واي كه شرمندتون شدم فعلا،،((ماماني ماهان))..بابا خان ماهان جون زده كامپيوتر و داغون كرده ...حالا شايد برا روز مرد خرج راست و ريست كردن كامپيوتر رو حساب كردم ...خدا قبول كنه ازم.. شوهري كه حتمي قبول ميكنه....راستي كم تو ذوق آدم بزنين يه پست برا شو شويي جون گذاشتم ..آنتيـــــــــــــــــــــــــــــك..دور شه چشم حسود
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 12:07
چقدم شما نانجيبتر از منيد ، و كلي بي ذوق يه بارم كه عقلم اومد رو سرم برا همسري ذوق كردم و مطلب گذاشت ...حرف در ميياري....حالا اگه رمز و ميخواين رودروايسي نكنين بعد كه شوهري جون خوند سانسورش ميكنم و بازش ميكنم ..يا رمز ميدم اينجوري يه سورپرايزه ديگه خخخخخخخخخخخخخخ
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 12:08
حالا چي ميشد تو وب و پست مربوطه خودم جار ميزدين كادو هاتونو كه تو آمارم خدايي نكرده .نعوذو بالله اشكالي بوجود نياد و مغرضانه نشه

حالا
عمه زهره
4 خرداد 92 12:56
مرد باشیم....
زن باشیم....
چه فرقی میکند بارانکم....
کاش انسان باشیم....
بابای باران اولین روز پدر مبارکت باشه...

عجب جمله فلسفی گفتی عمه
مرسی
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 13:29
مي دونم ديگه اين شعر تو وب من شاهكاااااااار خودتون بوددد... خيلي زيييييييييييييييبا بود ولي راست كار من نبود... چقدم شما تلخين ..خوبه ازتون كمك خواستيمااااااااااا من يه چيز عرفاني ميخوام نه پشيموني...
آيسان مامان ماهان
4 خرداد 92 14:06
خوشحالم كه منو به رياست زنان محترم انتخاب كرديد... خواهش ميكنم ..تشويق بسه(بعلت ذيق شكلك)... خوشحالتر كه با شمام راستي تعارف نكنين اگه رمز ميخواين؟؟؟ فوقش يه ذره سانسورش ميكنم خخخخخخخخخخ...
الناز و حسین و باران
4 خرداد 92 17:07
سلام سلام به مامان و به بابای باران کوچولو .میدونم امسال اولین سالی که باران ناز نازی با قدمهای کوچولو یی که به این دنیا گذاشته شما رو لایق پدر و مادر بودن کرده . پس بابای بارانی روزت مبارک .ایشالله همیشه سالم و شاد بابای باران کوچولوی ما باشی و هی پول در بیاری و بارانک هم هی خرج کنه و قاقا لی لی بخره

مرسی بابت تبریکتون
لطف دارید شما
قاقالی لی رو خوب اومدید
خاله شیما
4 خرداد 92 20:25
با تاخیر فراوان روزت مبارک آقای پدر
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین


تشکر خاله
از طرف ما به بابا تبریک بگید
ما هم با تاخیر
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 9:37
سلام من اومدم كل كل... حريف ميطلبيييييييييييم..باراني كجان اينايي كه شعر مينويسن آدمو دپرس ميكنن

آنِ تو تو را و آنِ ما نیز تو را
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 9:49
قسمت اول:1- همه مردها سر و ته يه كرباسن 2- مردها قلبشان اينجوريه ..و صداي قلبشونم..اينجوري ..چه برسه صداشم كلفت كنه كه ديگه طاقت زنا تموم ميشه و مشن و اونوقته كه ديگه..ديگه...نه نگاهي ..نه زوري و نه بازويي....دلتنگ و نادم هم كه بشن ..سودي نداره و اينجوريناگرم بخواد زنش موهاشو نوازش كنه با موهاي مرد اين رفتار رو ميكنه.......حالا ما خانوما..آقايون..حالا راس ميگن مرد نباش..مردا اينجورين

مرد، مُرد
حالا راحت شدین؟
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 11:50
وبتون تحريم شده......رئيس انجمن بانوان وب
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 13:03
هه هه هه...كي خستس...خو معلومه كه دشمن..كي شكست خورد حالا كي برندس..خوب معلومه كه من
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 13:20
r>اخه ما كلا خارجكي هستيم واقعا تركيه هم شامل خارجه ميشه..آخه يه چند صباحي اونجا بوديم..اگه آره كه حله خودمون ..تحريييييييييييييييييم كرديم رف پي كارش..
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 13:38
اي زرنگاااااااااااااااااا...تائيدش نكنم كه كلي باختين...حالا ديگه شمايين و خاطرتون عزيز دو تا شعر و دو تا كامنت ميگيرم تائيدش ميكنم..معامله عادلانه ايست... ..چطوره

به جهت ادامه جنگ و خونریزی، تا اطلاع ثانوی از شعر و کامنت خبری نیست
نگار
5 خرداد 92 14:03
از بس اين آيسان مامان ماهان اومد گفت كه نرم به وب شما علاقمند شدم بيام وب بارن را ببينم . االهي الهي باران جون چه نازه

مرسی که سر زدید
لطف دارید
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 7:59
امنيت جاني و شغلي ام هر دو در خطره آخه من با اين آيسان خانوم همكارم و اتاقش درست كنار اتاق منه الان بفهمه مياد سر وقتم . تحريم هم كه رو شاخمه
اما دوستي با شما ارزش اين همه خطر را داره


پس این دوستی خیلی ارزشمنده
خوشحالیم که شما اینجایید
مرسی
آيسان مامان ماهان
6 خرداد 92 10:54
من الان هيپنوتيزم باراني شدمااااااااااااا برا خاطر پاك كردن سوتي نيستش
آيسان مامان ماهان
6 خرداد 92 10:56
خدا ما رو گرفت و يه خبطي كرديم..رئيس جنجالا كجا و سورپرايز كردن شوهري كجاحالا كاريه كه شده..ديگه با ام تري آپم

خبط؟
چه خبطی؟
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:16
حتما گلم به روي چشم ممنون كه لينك كرديد . شما هم با افتخار شديد. بايد از اين رئيس انجمن زنان هم تشكر كنم كه با تحريمش باعث شد با شما آشنا بشم . اي خدا ، الان مياد منو ترور ميكنه .
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:19
خوش به حالتون كه شما دخمل داريد. پسمل ها خيلي شلوغ هستن.اگه تو وب خونده باشين مي بينين كه چطوري عرفان تمام ابروهاش را با قيچي از ته زده بود.
من خودم عاشق بچه هام مخصوصا دخمل ها و مخصوصا مخصوصا دخمل هاي ناز مثل باران جون .

همین شیطونیهاشه که دل میبره دیگه
مرسی خاله
ایشالله به وقتش یه دختر نانازی هم چراغ خونه شما رو روشنتر کنه
مامان سيد محمد سپهر
6 خرداد 92 12:54
سلام خانومي شعر خيلي قشنگي را انتخاب كرده بودي ...دو بار براي خودم خواندم...تا قدر مرد زندگي ام را بدانم......

لطف کردید به ما سر زدید
بازم به سراغ ما بیاید
چشم انتظاریم
مامان ماهان
6 خرداد 92 12:56
حيف كه الان روزه ام نميخوام مردم آزاري كنم....برم تا اجر روزم كم نشده بعدا ييام كلي آزارتون ميدم

بازم جای شکرش باقیه
قبول باشه


مامان ماهان
6 خرداد 92 12:58
داشت يادم ميرفتااااااااااااا،، به خودم تبريك ميگم كه يه تنه به جنگ ماماني و بابايي و خاله و عمه و عو و دايي باراني اومدم و يه تنه همه رو شكست دادم تا سوتي رو پاك كردن

این یه شکست نیست
احترام به نظر دوستانه
همین
مامان ماهان
6 خرداد 92 13:00
اي نامردا ،،،نگاري رو هم اغفال كردين..نگاري جوني الان مييام سر وقتت ...آماده شو
مامان ماهان
6 خرداد 92 13:04
اي خدااااااااا من مثلا برا اينا دشمني كردم يا با اين تحريمم كلي براشون دوست پيدا كردم..باشه حالا اجرم باخدا

عدو شود سبب خیر، گر خدا خواهد
نگار
7 خرداد 92 8:28
اي خدا بالاخره فهميد . باراني ها كمك كمك

اینو بهش بگید:
پیغام ما به دشمن:
باران طراوت میبخشد و زشتیها را پاک میکند.
تلاش بیهوده مکن
مامان ماهان
7 خرداد 92 10:12
اول سلام و ممنون از حضورو تبريكتون
2- خداييش لذت بردين اين سورپرايزو..دارين كه
3- امروز روزه نيستم كلي مييام مردم آزاري

نه تنها انتظار، که ایمان داشتم این کارو انجام میدید.
مدعیان، همیشه اونی نیستن که نشون میدن
میازار مردی که زحمت کش است
که نفرین مرد، آهِ دخترکُش است
نگار
7 خرداد 92 10:29
ممنون از حمايتتان و جواب دندان شكن به دشمن .
عين نوشته تان را برا آيسان خانوم فرستادم . الان ميخونه و آتيشي ميشه .
خدايا چه لذتي داره اذيت اين آيسان جوووووون .

وجود شما بسیار ارزشمنده
سیاستتون ستودنیه
خوشحالیم که جبهه قدرتمندی داریم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
مامان مریم
7 خرداد 92 14:03
خسته نباشین..فک کردم پست جدید گذاشتین!! من که تو این پست تبریک گفتم...بازم تبریک میگم روز مرد رو...مهتابم که فارغ التحصیل شده میخوایم عروسش کنیم
مامان ماهان
8 خرداد 92 10:24
سلام ،، بارانياااااااااا به خدا الان اونقد دلم خونه كه بم بگن تو اشكم در مياد چه برسه به اين حرفها كه واقعيته..
نگار
8 خرداد 92 11:47
آره حق با شماست من واقعا جلوي عرفان كم ميارم بچه هاي آخرالزمان هستند ديگه . حالا بارون جونم داره براتون . صبر كنيد به وقتش .
عاشق باران
9 خرداد 92 15:55
ده ماهگیت مبارک باران خانم
خاله شایسته
9 خرداد 92 16:54
عمه زهره ،مثه همیشه بهترین جمله دنیا رو گفتی.باران کوچولو ؟اگه خواستی بهترین باشی،مثه عمه زرتی ات باش
مامان عرفان
11 خرداد 92 12:59
حرفهاي شما خيلي قشنگ و شاعرانه است و به دل ميشينه ممنونم از دعاي خوبتان در قالب شعر زيبا . من هم با زبان ساده خودم از شما خيـــــــــــــلي خيلي تشكر مي كنم .
مامان عرفان
11 خرداد 92 13:21
مامانه باران نكنه با مامانه ماهان عليه من همدست شديد؟؟؟ پس معلومه كه به عكسهاي قبلي خوب نگاه نكردين اگه عكس ابروهاي كشيده شده با مداد ابرو و فتوشاپ گوياي شلوغي نيست اما عكس پستونك دردهان و بيل بزرگ در دست حتما ديگه جاي شك و شبهه نميذاره . نذاريد دهنم بيشتر از اين باز بشه و آبروي پسملم بره . قبل از به دنيا آمدنش هر بار كه مي رفتيم سونوگرافي ، دكترش مي گفت خدا به دادتان برسه كه خيلي خيلي شلوغه . از كجا فهميده بود تا حالا نفهميدم امااگه ببينمش بايد ازش حلاليت بخوام چون خيلي بهش خنديده بودم كه از خودش حرف در مياره و به بچه ام تهمت ناروا ميزنه .
مامان عرفان
11 خرداد 92 13:21
كدوم نظر؟ متوجه نشدم ؟
مامان ماهان
11 خرداد 92 13:44
سلام من الان ماهانيم بارانيا به روي چشششششششششششششششششششششششششم..منم تو جبهه شمام .......
نگار
12 خرداد 92 9:55
به عكسهاي باران جون كه نگاه مي كنم مي بينم حالا دخترمون با اين سن اين همه به خودش رسيده و گيره و روبان به اين موهاش زده حالا اگه اين موها بلند بشن برسن به كمرش ببين چه كارها خواهد كرد؟؟؟؟
نگار
12 خرداد 92 9:56
شلوغي عرفان جونم باورتان شده يا هنوز هم در شك هستيد ؟؟؟
نگار
12 خرداد 92 11:10
ايــــــــــــــول به دوستهاي خوبي مثل شما
مامان ماهان
13 خرداد 92 8:00
سلام ما را پذيرا باشيد..بارانيا ،جوابيه ديروزتان:اي جونم اين ذهن من انبار پست خدايي...حالا اين روزا امتحان دارم تازه كم كم ميام...بشه روزي كه امتحانام تموم بشه... ميام همتونو از افسردگي و كسالت نجات ميدم مردم آزاري امروزمان:يكي دو ساعت بعد با بازي وبي آپم شديد..امروز دو تا دعوت داشتم...شمام دعوتين اگه دوست داشتين
مامان ماهان
13 خرداد 92 9:33
من اومدم....خوش اومدم،صفا آوردم.،شادتون كردم..مي دونم تشويق لازم نيست....شما كه آپ نمي شين حداقل بياين بازي وبي شركت كنين ..دعوتينااااااااااااااا...بدوئين بااااارانيا..بدوئين كه وقت صلحه
نگار مامان عرفان
13 خرداد 92 9:37
مطلب با عنوان " بالاتر از خطر" در وب گذاشتم . البته قابل توجه اونهايي كه هنوز شك شان برطرف نشده .
نگار
13 خرداد 92 13:44
من الان ديگه اينجوري ام و و خيلي هم اينجوريوكم مونده بشم اينجوري


نگار
13 خرداد 92 14:02
حالا كه شما باور نمي كنيدو مدرك مي خواهيد ، بذار ببينم مي تونم دعوا را بندازم : مامان باران شما خيلي خانومي كه اجازه دادي در بالاي وب باران نوشته بشه" آي لاو يو دد " چرا مامي نه ؟؟؟؟


قبلاً واسه روز مادر، از خجالت مامان باران در اومدیم و براشون گذاشتیم
بــــــــعــــــــله
مامان ماهان
16 خرداد 92 10:03
شما رو با صد كيلو عسلم نميشه خورد...همش تلخ تلخين حالا خوبه اين بازي رو من اختراع نكردماااااااااااااا..خدايا نوكرتم...
پستامم همش دبش دبشن كلي ام راي برا روز مباداي خودم جمع كردم..شرمندتونم هستم كه اين چن روزه نبودم بيام مردم آزاري...
الان كلم مستعد تر شد... شد..طالبي احترام بگذاريـــــــــــــــــــــــــــــــد..

یه چند روزی نفس راحت کشیدیم
ولی ما همیشه آماده ایم
بجنگ تا بجنگیم
مامان ماهان
16 خرداد 92 10:07
من يه ني ني هايي ميشناسم كه نميخوام اسم بدم...ولي اسمش باران جان هستش...كلي ام نويسنده اعم از پدر و مادر و خاله و عمه و عمو و دايي و نسبتهاي درجه يك و دو و سه و .. داره كه حالا ازشون اسم نميبرم خوب نيستش... چند ماه به چن ماه به خودشون زحمت گذاشتن يه پست ميدن...تو همون پستم كلي ميگن ..من بودم..تو نباش...من بودم ،،تو نباش..چه حالي داد اين مردم آزاري امروز...

کم گوی و گزیده گوی چون دُر
ایــــــــنه

بعدشم ما منوچهر نداریم که هر روز واسش یه ماجرا درست کنیم

نگار مامان عرفان
16 خرداد 92 11:01
راستش را بگيد دعوا كرديد يا نه ؟؟؟؟

ما تنها کاری که نمیکنیم دعواست
مامان ماهان
19 خرداد 92 8:45
نمي دونم چه حسي كه بعضيا منو تشويق ميكنن عجب جو گير ميشم و چه پستها كه نميذارم..مث الانم
عاشق باران
19 خرداد 92 9:28
میخواید رکورد آپ نکردن رو بشکنید؟؟؟؟
مامان عرفان
20 خرداد 92 8:53
به هر حال مشخص شد كه مامان باران خيلي مظلوم و خانومه .
مامان ماهان
20 خرداد 92 11:29
سلام،خوبين،ميگمااااااااااااااااااااا ببخشيد كه اين همه اذيتتون كردم،واقعا حلالم كنيناگه نگين كه منو بخشيدين گريم درميااااااااااااد...باشه باشه ناراحت نشين من الان خوبم ،حالا كه بابت مردم آزاريم منو بخشيدين....يه راهنماييم ميكنين ميشه بگين چجوري عكساي باران جونو بالاي صفحه ايجاد كردين..من هر كاري ميكنم وسط صفحه مياد كه...كمكم ميكنين حالا كه منو بخشيدين..منم يه ذره قول ميدم ديگه شااااااااااااااااااايد نيام مردم آزاري
مامان عرفان
21 خرداد 92 13:46
باز هم بگيد شلوغي عرفان را باور نداريد !!
مامان ماهان
21 خرداد 92 14:05
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عجيييييييييييييييييييييييييييييييييييجم...دمتون داغ داغ داغ ،هم از آموزشتون هم اونيييييييييييييييييييييييييييييييييييييي كه بابت جبرانش گفتين...حلللللللللللللللللللللللللله حللللللللللللللله خدايي خودمم اين نظرو داشتم ،، اينم فعلا الان امتحان نكردم،چون بايد الان آف شم فقط اومدم تشكر...نگران نباشين حالا كه سوالم رو جواب دادين و خلع اطلاعاتتون كردم فردا بازم مييام مردم آزارييييييييييييييييي....توبه گرگ مرگه... باران جونو ميبوسم
آيسان مامان ماهان
22 خرداد 92 10:51
سلام سلام،صد تا سلام...باران جونم خوبن انشالله....ممنون بابت راهنماييتون حل شد
آيسان مامان ماهان
22 خرداد 92 10:54
هــــــــــــــــــــه هــــــــــــــــه هــــــــــــــــــــــه بعضيا چقد زرنگ تشريف دارن،،خودم تلاشيدم و بلاخره انجامش دادم..فك كردين پسوردمو ميدم كه برين تحريمو پاك كنين
آيسان مامان ماهان
22 خرداد 92 10:57
ميگم خودم بلد بودما كه اسلايدرو فعال كنم...گفتم شمام يه ثوابي ببرين ازتون سوال كردم...اجركم عندالله
آيسان مامان ماهان
22 خرداد 92 11:05
خداااااااااااااااااااااااايا يعني امروز بعضياااااااااااااا مييان فعاليتمو در وب تحسين كننآيا كساني وجود دارن كه بابت تفاوت وب با وجود اسلايدر جديد تشويقم كنن و مرا الگوي خود قرار دهند؟؟؟آيا؟؟؟؟
مامان آرشيدا قند عسل
22 خرداد 92 11:24
آقا من ميگم در مقابل فيمينيست ما شما هم يه تشكل بذاريد به اسم مردينيست!!!! آقا روز مرد تمامممممممممممممم شددددددددد پ كي پست جديد ميذاريد!!!
آيسان مامان ماهان
23 خرداد 92 8:20
سلام،صبحتون عالي.... من اعتقاد دارم كه من ميتوانم و تونستم.. 1- خودم بلد بودم فقط خواستم ببينم اگه شما نمي دونيد بهتون ياد بدم 2- راستي زير كدوم قسمت رو ننوشتين رمزو نكنه نميدم كه برين تحريم رو پاك كنين حرف اول و آخرت...چه عجب نميدونم باهاتون موافقيييييييييييييييييم شديــــــــــــــــــــد..دارمتون منو همسري جون هزينشم شادي و سلامتي من برا شما كه موجبات سرگرميتون رو فراهم ميكنم
آيسان مامان ماهان
23 خرداد 92 8:27
ميگم اگه من بخوام تو وب ماهان مثلا بنويسم ilove you mam بعد دو سه تام از اين شكلكها بزارم بايد برم همون قسمت انجام بدم اين سوال نيستا...اين يه جواب ،گفتم كه شمام ياد بگيرين...كاملــــــــــــــــــــه
آيسان مامان ماهان
25 خرداد 92 8:18
سلام سلام ،صبحتون عاليييييييييييييييييييييييييي...تبرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررريك..تبريييييييييييييييييييييييييييييييك
مامان عرفان
26 خرداد 92 12:52
ممنون از بابت شعر زيبا . راستي شما شاعر هستيد؟ اجازه مي ديد شعرتان را در پستم بنويسم ؟البته با نام خودتان
مامان عرفان
27 خرداد 92 9:57
ببخشيد من اين ترانه را نشنيده بودم
ارلا
27 خرداد 92 21:44
سلام وب خوبی داری
مامان عرفان
28 خرداد 92 9:15
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊
مامان عرفان
29 خرداد 92 9:28
باران جون : اگر نهايت دوست داشتن در قطره هاي باران است ، من درياها را به شما تقديم ميكنم . ايشالا كه صدها سال در كنار مامان و بابات زندگي خوبي داشته باشي.
مامان مریم
2 تیر 92 9:03
در تدارک عروسی باران جونین...چندسالی هست ازتون خبری نیست..الان دقیقا باران جون چند سالشونه؟
آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 9:40
بعضيا عجب نامردايي هستن چه سقه سيام هستن...اومدن چشمون زدن كه هر روز آپيم..الان كه خيلي وقته نيستيم نمييان بگن مردي ،زنده اي ،،دلمون برا مردم آزاريت تنگيد...والله
آيسان مامان ماهان
4 تیر 92 10:52
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه..
آيسان مامان ماهان
4 تیر 92 10:53
بارانيا يكي اومده تهديدم كرده چرا بنفشم اگه اومدين ديدين نيستم حلالم كنين بااااااااااااااااشه
مامان عرفان
8 تیر 92 9:31
چند روزه بارون نمياد ؟؟
مامان عرفان
8 تیر 92 9:32
چرا من را تنها گذاشتيد در مقابل اين آيسان ؟؟؟
الناز و حسین و باران
15 تیر 92 17:16
سلام خوبید ؟ما اثاث کشی داریم شما چرا نیستید ؟باران جوجو چه طوره ؟بیایید دیگه ما خیلی دلمون براتون تنگ شده
مامان ماهان
19 تیر 92 12:33
نام من بر کف دستت بنویس،،تا به هنگام قنوت نبری از یادم،،ترسم امشب که مقبول شود از تو دعا،گویم افسوس که من از قلمت افتادم،،ماه رمضان مبارک و پر بار باد...
مامان ماهان
19 تیر 92 12:33
سلام ،،حالتون خوبه انشالله،خدایی نکرده مشکلی پیش اومده،،چرا نیستین؟؟؟؟باران جونم خوبن؟؟؟