بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

باران زندگی

نظرات (5)

عاشق باران (خاله ی آبنبات)
18 دی 91 23:57
ای جانم عروسک خوشگل با اون خنده ی ناز

مرسی خاله جونم. وبلاگ جدید درست کردین نشناختمتون. دهنم واسه آبنبات شما آب افتاده. بگو زودتر بیاد خاله
خواهر فرناز
19 دی 91 22:17
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس من 0012 دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph
بابایی
20 دی 91 13:23
عروسکا، عروسکا، کجایید؟ کجایید؟ باران خانوم، بابا، مامان، بیایید، بیایید
مامان مریم
27 دی 91 15:19
چه وبلاگ بامزه ای داری شما باران خانوم...چه خنده ی بانمکی...پیر شی الهی

مرسی خاله. چه خوب، که شما به ما سر زدین. بازم از این کارا کنید خاله



maryam(friend ame zohre) e
1 بهمن 91 17:53
salam azizam che ghadr u nazi elahi fadaye u besham
ke mesle ame zohre baram azizi.

سلام خاله... مرسی که به وبلاگ من سر زدید
عمه تعریف شما رو واسم کرده
لطف کردین خاله